2. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Sayfa 22-27-28-29-30. Cevapları MEB Yayınları
2. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Sayfa 22-27-28-29-30. Cevapları MEB Yayınları bölümünde, ders kitabı sayfa 22-27-28-29-30 konularına ait cevapları bulabilirsiniz. “Örnek Çocuk Metni Cevapları” Öğrenmenizi pekiştirmek ve anlamanızı kolaylaştırmak için 2. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Sayfa 22-27-28-29-30. Cevapları soruları dikkatlice inceleyin. Başarınızı arttırın.
Örnek Çocuk Metni Cevapları
1. Tema: Erdemler 2. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Cevapları 22-23-24-25-26-27-28-29-30. Sayfa MEB Yayınları
2. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Sayfa 22 Cevapları MEB Yayınları
Hazırlık Çalışmaları
Dürüst insanların özellikleri nelerdir?
Cevap: Dürüst insanlar yalan konuşmaz, yalanı sevmez, doğru sözlü ve adaletli olurlar.
2. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Sayfa 27 Cevapları MEB Yayınları
1. Etkinlik
Aşağıdaki tanımları, görseli verilen kelimelerle eşleştirelim.
Cevap:
2. Etkinlik
Okuduğumuz metnin konusunu yazalım.
Cevap: Metnin konusu dürüstlük ve doğru sözlü olmaktır.
2. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Sayfa 28 Cevapları MEB Yayınları
3. Etkinlik
“Örnek Çocuk“ metninde geçen kahramanların adlarını yazalım.
Cevap: İsmail Hoca, Bekir Emmi, Hasan Çavuş, öğretmenler, Osman, yazar, muhtar, okul müdürü, Adem Onbaşı, Cemil.
4. Etkinlik
Aşağıdaki soruları metne göre cevaplayalım.
1. Osman, bu sene kimin örnek çocuk seçileceğini düşünmüştür?
Cevap: Osman, bu sene elmacıların çocuğu Ali2nin kazanacağını düşünmüştür.
2. Cemil ne toplamaya gitmiştir?
Cevap: Cemil kayısı toplamaya gitmiştir.
3. Köy bekçisi Adem Onbaşı, Cemil’e niçin hayran olmuştur?
Cevap: Adem Onbaşı, Cemil’e kendisinin olmayan bir şeyi almadığı ve dürüst olduğu için hayran olmuştur.
4. Örnek çocuk olarak seçilen öğrenci kimdir?
Cevap: Örnek çocuk olarak Cemil seçilmiştir.
5. Etkinlik
Size ait olmayan bir eşyayı bulduğunuzda ne yaparsınız? Anlatalım.
Cevap: Bana ait olmayan bir eşyayı bulduğumda sahibini ararım yada okulda bulduysam okul idaresine veririm.
2. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Sayfa 29-30 Cevapları MEB Yayınları
7. Etkinlik
Tabloda birbiriyle zıt anlama gelen kelimeleri örnekteki gibi aynı renge boyayalım.
Cevap:
Ödevleri yapıyoruz yaptıklarımızı da buradan kontrol edebiliyoruz gayet güzel olmuş bence verimli