DOLAR
34,3590
EURO
36,2714
ALTIN
2.817,18
Kitap Cevapları BURADA

3. Sınıf Matematik Ders Kitabı Sayfa 104. Cevapları Ekoyay Yayıncılık

3. Sınıf Matematik Ders Kitabı Sayfa 104. Cevapları Ekoyay Yayıncılık bölümünde, ders kitabı sayfa 104 konularına ait cevapları bulabilirsiniz. “Tabloları Yorumlama Cevapları” Öğrenmenizi pekiştirmek ve anlamanızı kolaylaştırmak için 3. Sınıf Matematik Ders Kitabı Sayfa 104. Cevapları soruları dikkatlice inceleyin. Başarınızı arttırın.


Tabloları Yorumlama Cevapları

2. Ünite: 3. Sınıf Matematik Ders Kitabı Sayfa 104. Cevapları Ekoyay Yayıncılık


3. Sınıf Matematik Ders Kitabı Sayfa 104 Cevapları Ekoyay Yayınları

Konu Değerlendirme

1. Bir okuldaki 3. sınıf öğrencilerine en çok sevdikleri film türleri soruldu.
Verilen cevaplara göre aşağıdaki tablo oluşturuldu.
3. Sınıf Matematik Ders Kitabı Sayfa 104 Cevapları Ekoyay Yayınları
Tabloya göre aşağıdaki soruları cevaplayınız.

a) En sevilen film türü hangisidir?
Cevap: En sevilen film türü komedidir.

b) En az sevilen film türü hangisidir?
Cevap: En az sevilen film türü aksiyondur.

c) Komedi filmi sevenlerle aksiyon filmi sevenlerin toplamı kaç kişidir?
Cevap: 75 + 43 = 118 kişidir.

ç) Komedi filmi sevenler, bilim kurgu filmi sevenlerden kaç kişi fazladır?
Cevap: 75 – 65 = 10 fazladır.

d) Okulda 3. sınıfta okuyan kaç öğrenci vardır?
Cevap: 75 + 65 + 43 = 183 öğrenci vardır.


2. Aşağıdaki çetele tablosunda bir lokantada bir günde satılan yemeklerin
porsiyon sayısı verilmiştir.
3. Sınıf Matematik Ders Kitabı Sayfa 104 Cevapları Ekoyay Yayınları
Aşağıdaki soruları tabloya göre yanıtlayınız

a) Çorba, biber dolmasından kaç porsiyon fazla satılmıştır?
Cevap:

Çorba → 22
Biber dolması → 8

22 – 8 = 14 fazla satılmıştır.

b) Köfte ve biber dolması toplam kaç porsiyon satılmıştır?
Cevap:

Köfte → 18
Biber dolması → 8
18 + 8 = 26 porsiyon satılmıştır.

c) Köfte, biber dolmasından kaç porsiyon fazla satılmıştır?
Cevap:

18 – 8 = 10 fazla satılmıştır.

Yorumlar
  1. Anonim dedi ki:

    Bu tür problemleri çok seviyorum sayenizde daha iyi anlayıp kavrıyorum.