3. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Sayfa 84-85-86. Cevapları İlke Yayıncılık
3. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Sayfa 84-85-86. Cevapları İlke Yayıncılık bölümünde, ders kitabı sayfa 84-85-86 konularına ait cevapları bulabilirsiniz. “2. Tema Sonu Çalışmaları Cevapları” Sayfalarını hazırladık. Öğrenmenizi pekiştirmek ve anlamanızı kolaylaştırmak için 3. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Sayfa 84-85-86. Cevapları soruları dikkatlice inceleyin. Başarınızı arttırın.
2. Tema Sonu Çalışmaları Cevapları
2. TEMA: Milli Mücadele ve Atatürk 3. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Sayfa 84-85-86. Cevapları İlke Yayıncılık
3. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Sayfa 84 Cevapları İlke Yayıncılık
29 Ekim Şiiri Cevapları
B. Aşağıdaki soruları şiire göre cevaplayınız.
1. Yirmi dokuz ekimi neden neşeyle karşılıyorlar?
Cevap: Yirmi dokuz ekim Cumhuriyet Bayramı olduğu için neşeyle karşılıyorlar.
2. Şiirin ana duygusu nedir?
Cevap: Cumhuriyet Bayramının önemi.
C. Aşağıdaki ifadelerin doğru olanlarının başındaki yıldızı sarıya, yanlış olanlarının başındaki yıldızı pembeye boyayınız.
Cevap:
3. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Sayfa 85 Cevapları İlke Yayıncılık
Ç. Aşağıdaki ifadelerden doğru olanları takip ediniz. Ulaştığınız sembolü işaretleyiniz.
Cevap:
D. Aşağıdaki cümlelerde kutucuk içerisine gelmesi gereken noktalama işaretlerini tabloda işaretleyiniz.
Cevap:
3. Sınıf Türkçe Ders Kitabı Sayfa 86 Cevapları İlke Yayıncılık
E. Aşağıda verilen şiiri tamamlayınız.
Cevap:
VATAN
Özgür olmalı vatan dedik
Milletçe harekete geçtik
Bayrağımızı en iyi şekilde
Temsil etmeliyiz dedik.
Kanımızı akıttık
Malımızı harcattık
Vatanımız için
Son kanımızı bile verdik
SONRAKİ METNE HAZIRLIK
Günlük yaşantımızı kolaylaştıran icatları genel ağdan araştırınız. En çok ilginizi çeken icat hakkında bilgi edininiz.
Cevap: Günlük yaşantımızı kolaylaştıran icatlara çamaşır makinesi, buzdolabı, fırın, telefon, ampul, araba gibi örnekler verebiliriz. En ilgimi çeken icat arabadır. Çünkü küçük- büyük bir çok mekanizmadan oluşmaktadır ve gün geçtikçe gelişiyor.
Ülkemizin yönetim şekli Cumhuriyet’tir. Cumhuriyet demokratik bir yönetim biçimidir. Huzurlu bir toplum için önemli bir yönetim bir biçimidir.